CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, December 11, 2008

Sikap perempuan yang susah kita nak faham

* Dia beli kasut baru hampir setiap bulan dia cakap sebab dia nak sentiasa up to date, tapi kalau kita beli kasut baru pasal kasut lama kita dah koyak dia cakap kita nak mengorat awek lain.

* Kalau dia puji Tom Cruise tu hendsome dia cakap sebab dia memang peminat setia, tapi kalau kita puji Siti Nurhaliza tu cantik dia cakap kita suka membanding-bandingkan dia dengan perempuan lain.

* Kalau dia tak telefon kita seminggu dia cakap itu tak bermakna dia tak rindu kita, tapi kalau kita tak telefon dia selang dua hari dia cakap kita dah curang.

* Kalau dia senyum kat lelaki lain dia cakap dia memang seorang yang murah dengan senyuman, tapi kalau kita senyum dekat perempuan lain dia cakap kita nak mengorat ler tu.

* Kalau dia lewat dia cakap sebab jalan jem, tapi kalau kita lewat dia cakap mesti kita nak beri alasan jalan jem.

* Dia selalu cakap dalam sesuatu hubungan mesti ada "give and take" tapi kalau sesekali kita suruh dia bayar lunch,dinner atau tiket wayang mesti dia cakap kita ni tak gentleman, last-last kita jugak yang kena bayar.

* Kalau dia diam memanjang, dia cakap dia tak ada mood dan tak tahu apa nak cakap, tapi kalau kita diam memanjang dia cakap mesti kita tengah teringatkan perempuan lain.

0 comments: